سوالات و پاسخ ان ها

پرسش و پاسخ ها :

پاسخ به تمامی سوالات شما

در این صفحه ما به تمامی سوالات شما پاسخ خواهیم داد،چنانچه بازهم به پاسخ خود دست نیافتید میتوانید به صفحه تماس با ما رجوع کرده و در انجا سوالات خود را مطرح کرده تا در اسرع وقت کارشناسان ما پاسخگوی شما مشتریان عزیز باشند.

ورود و ثبتنام

روند ثبت سفارش

چند مرسوله ای

بازگرداندن کالا

سایر موارد

پرسش های پر تکرار :

میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

در حال حاضر خیر،امکان پرداخت سفارش در محل وجود ندارد.

چطور در خواست کالای مرجوعی را به شما اطلاع بدهم؟

از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید: - وارد پروفایل خود شوید و از قسمت درخواست مرجوعی ، درخواست خود را ثبت کنید. - یا پیام خود را در صفحه "تماس با ما" با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.

چطور میتوانم سفارش خود را لغو نمایم؟

در چه صورت میتوانم کالای خود را باز گردانم؟

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های لرا مارکت بوده است و لرا مارکت در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

بستن
مقایسه